Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg HELMA

14 Maart 2016 | Nederland, Oosterhout

9 oktober
vandaag bij de dokter geweest wondje ziet er beter uit. Dus goede hoop op herstel. Wel nieuw recept voor antibiotica kuur gekregen zonodig te gebruiken.

15 november

Sinds 11 november vrij, helaas nog steeds last van de voet dus veel met mijn voeten hoog zitten en rusten. Ik baal er ontzettend over. Vandaag laatste antibiotica ingenomen. Wondjes zijn wel iets rustiger en minder pijnlijk, hoop maar dat de genezing niet te lang op zich laat wachten. Afgelopen weken natuurlijk hartstikke mooi weer geweest en dan zit ik binnen. Maar ik moet niet mopperen er zijn ergere dingen in de wereld. Ik had ook eergisteren in Parijs kunnen lopen en bij die aanslagen gedood kunnen zijn. Het wordt er niet beter op in de wereld. Je vraagt je af en toe af, of God zich nog om de mensen bekommert, terwijl het allemaal om godsdienst draait hoewel het uiteindelijk alleen maar om macht gaat verpakt in een godsdienstig jasje. Maar voor al die mensen die vermoord zijn is er voor hun familie alleen verdriet en een verdere haat tegen de belijders van de andere godsdienst. Er is steeds minder vertrouwen in het feit dat er ook nog goede mensen zijn ook al denken ze anders.

15 december

Vorige week weer voor het eerst 2 uur gelopen. En vandaag ook. Wondjes zijn nog niet helemaal beter maar er begint licht in de duisternis te komen. Ben ook wat meer foto's met telefoon aan het maken, ik heb nl een nieuwe gekregen en moet alles even uitproberen. Ben toch al niet zo'n held met een mobieltje. Maar net als met lopen gewoon weer oefenen. Komt alles weer goed.

7 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar. Ik ben vanaf 17 december begonnen met een trainingsschema van een week een dag lopen, een week twee dagen los van elkaar, een week twee dagen achter een, een week drie dagen los van elkaar, een week drie dagen achter elkaar en een week vier dagen, en dat herhalen. De afstand heb ik losgelaten, maar ik merk dat ik nu tussen de 20 en 25 km loop. Ondanks dat mijn voet nog niet helemaal dicht is. Het wondje is in ieder geval niet groter geworden. Heb nu ook mijn Pelgrimspas binnen. 1 april komt steeds dichterbij. ''s avonds luchtbed uitgeprobeerd en tent gecontroleerd. Werkt beiden prima

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Helaas geen start

26 Maart 2016

Voorbereiding 4
HELMA

Liefdes: echtgenoot Paul, kinderen Marcel, Christian, Lisette en kleinkinderen Lisa, Anne en Eva. Moeder, oma, verpleegkundige, dichteres. Uitgebrachte bundels " Reiziger 2012 en Zwerver 2014" bij uitgeverij Boekscout te Soest. Hobby's: wandelen, fotografie, dichten, lezen, puzzelen (kruiswoord, sudoku).

Actief sinds 27 Juli 2017
Totaal aantal bezoekers 19727