Voorbereiding 4 - Reisverslag uit Bruinisse, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu Voorbereiding 4 - Reisverslag uit Bruinisse, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 4

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg HELMA

26 Maart 2016 | Nederland, Bruinisse

7 maart

Dinsdag 3 km met mijn vriendin Willy klein rondje door de polder gelopen. Voor het eerst met de wheeley. Even uitproberen. Ging best lekker.

Woensdag rustig aan begonnen met 10,5 km. Halverwege pauze genomen, wheeley heeft geen probleem opgeleverd. Ondanks in de polder flinke zij- en tegenwind. Hoest en proest is nog niet weg, maar wondje is nu nog maar 3 bij 4 cm groot. En heeft overal een korstje op. Dus na 9 maanden eindelijk dicht.

Applaus voor mijn lijf.

Donderdag ruim 18 km gelopen, bij Helga koffie gedronken. Mooi weer met een lekker zonnetje. Vrijdag en zaterdag waren zoon, dochter en kleinkinderen bij ons, dus tijd voor gezin genomen en daar ook van genoten.

13 maart

Op zondag met wheeley naar de Seterse Duinen getogen, hier 3 km achter elkaar heuveltje op en heuveltje af. Vooral het omhoog trekken van de wheeley was na de zesde keer de zandheuvel op wel te merken. Ik ben zelfs de bijna loodrechte zijpaadjes op en neer gegaan, normaal doe ik dat nog niet eens als ik niets achter me aan heb hangen. Veel te bang dat ik naar beneden kukel. Maarja je moet er wat voor over hebben. Alles bij elkaar weer ruim 18 km gelopen, met dank aan mijn zwager en schoonzus voor de koffie en de soep tijdens mijn pauzes.

Maandag eerst ‘'s morgens naar de schoonheidsspecialiste, kijken of er nog iets van te maken is. ‘'s middags om 14.30 u toch maar weer het tuigje aangegord en nog wat genoten van het zonnetje, op een bankje langs het riviertje de Donge een pauze met een koekje. Alles bij elkaar 14,5 km.

Dinsdag, vanmorgen eigenlijk een baaldag. Maar tegen 11 uur toch weer zin in een ommetje. Via de kinderboerderij, Catharinedal en de Voorhei over het kanaal Oosterhout uitgelopen. Door het bos naar Breda. Mijn pauze bij Frances, lekker bij gekletst. Daarna weer terug naar huis. Alles bij elkaar een lekkere wandeling van bijna 23 km.

18 maart

Vanavond met deel van oud collega's afscheidsdiner gehad bij de Italiaan. Erg lekker en gezellig, veel gelachen.

Morgen met Lisette naar Scheveningen, musical: Beauty en het beest, met champagne arrangement in de pauze en diner toe. Cadeautje voor mijn 65ste verjaardag.

25 maart

Vandaag naar de stad, bij de ANWB nog dompelaar gehaald, verder nog stekker met 4 oplaaduitgangen voor telefoon, Garmin, fototoestel etc. en accu. Komend weekend Pasen en Paul zijn verjaardag. Wordt hij ook 65 jaar. Bijna tijd om te beginnen