Nog steeds niet onderweg - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu Nog steeds niet onderweg - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van HELMA BEVER-MARTENS - WaarBenJij.nu

Nog steeds niet onderweg

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg HELMA

02 Mei 2016 | Nederland, Oosterhout

7 april

Nu alweer een week op de bank, vandaag met de kleinkinderen gespeeld. Dus meer gelopen in huis en in de tuin. Behalve blaar op mijn teen, geen pijn. ( verkeerde sokken in mijn bergschoenen). Morgen wil ik toch klein rondje lopen. Kijken hoe het gaat.

8 april

Vandaag 6 km gelopen, de laatste meters moeite gehad om gewoon te blijven lopen. Ik was blij dat ik weer thuis was. Zit er dus nog niet in dat ik over een paar dagen al vertrek.

18 april

Vandaag weer gelopen, af en toe last met afwikkelen van voet, bijna 7 km. Conditie is ook niet wat het geweest is. Toch wel goed gevoel. Morgen weer, kijken hoe het gaat. Volgens alle kenners wil ik te graag, maar als het de komende 2 weken steeds beter gaat, dan is begin mei een goede optie om te vertrekken.

2 mei

Wel nu is het begin mei, maar helaas nog steeds geen echte verbetering, in plaats van beter werd het, hoe meer ik wilde lopen hoe minder ver ik kwam. Dus weer rustpauze ingelast en toch maar afspraak gemaakt met een podotherapeut, daar kan ik over 2 dagen terecht. Vandaag toch weer een rondje polder gedaan, laatste kilometers met de bus terug naar huis. Niet echt ontevreden 9 km gelopen. Maar niet genoeg om naar Santiago de Compostela te lopen.

  • 03 Mei 2016 - 10:59

    Ina Milton:

    Oh Helma, hoe frustrerend moet dit voor je zijn, hoop dat de therapeut een oplossing voor je heeft.
    Wacht je volgende , positieve , bericht weer af. Groetjes Ina.

  • 03 Mei 2016 - 16:57

    Corry Martens:

    Hoop voor je dat het snel beter gaat, dit is niet leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2016

7 dagen camino

06 Juni 2016

Eindelijk op weg

02 Mei 2016

Nog steeds niet onderweg

01 April 2016

Helaas geen start

26 Maart 2016

Voorbereiding 4
HELMA

Liefdes: echtgenoot Paul, kinderen Marcel, Christian, Lisette en kleinkinderen Lisa, Anne en Eva. Moeder, oma, verpleegkundige, dichteres. Uitgebrachte bundels " Reiziger 2012 en Zwerver 2014" bij uitgeverij Boekscout te Soest. Hobby's: wandelen, fotografie, dichten, lezen, puzzelen (kruiswoord, sudoku).

Actief sinds 27 Juli 2017
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 19832

Voorgaande reizen:

04 September 2023 - 07 September 2023

Peerkepad

06 Juni 2022 - 09 Juni 2022

Van Lissabon naar Santiago deel 1

27 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

13 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Juni 2022 - 30 November -0001

Van Lissabon naar Santiago

Landen bezocht: